نگرانی اسرائیل از اقدام نظامی ایران
نوشته شده توسط : ali
سیستم دفاع موشکی اس 300، برای مقابله با جنگنده های نسل سه و چهار بسیار عالی عمل می کند یعنی همان جنگنده هایی که اکثریت قریب به اتفاق نیروی هوایی اسرائیل را تشکیل می دهند ...

جروزالم پست (JPost) از نگرانی صهیونیست ها نسبت به آزمایش سیستم موشکی پیشرفته اس 300 در ایران خبر داد.
این روزنامه صهیونیستی گزارش خود را زیر عنوان "اسرائیل، به آزمایش سیستم موشکی پیشرفته روسی توسط ایران چشم دوخته است" تنظیم و منتشر کرد.

به نوشته جروزالم پست، اسرائیل تلاش داشت مانع فروش سیستم دفاع موشکی اس 300 به ایران شود اما نتوانست این کار را انجام دهد.
براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی پس از آزمایش موفقیت آمیز اس 300 در ایران، محتاطانه وضعیت را تحت نظر دارد
 
"آبراهام آسائیل" ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با جروزالم پست اظهار داشت: اسرائیل نمی تواند آزمایش اس 300 در ایران را نادیده بگیرد. چنین سیستم دفاع موشکی پیشرفته ای تاکنون در اختیار ایران نبوده و این امر برای اسرائیل بسیار خطرناک است.
 

وی می افزاید: سیستم دفاع موشکی اس 300، برای مقابله با جنگنده های نسل سه و چهار بسیار عالی عمل می کند یعنی همان جنگنده هایی که اکثریت قریب به اتفاق نیروی هوایی اسرائیل را تشکیل می دهند.
 

آسائیل در ادامه اظهار داشت: ایرانی ها در تکنولوژی های نظامی پیشرفت زیادی داشته اند. در یکی دو دهه اخیر شاهد توسعه گسترده این تکنولوژی ها بویژه در عرصه موشکی بوده ایم.
 

وی افزود: ایرانی ها به خوبی قادرند سیستم های موشکی بسیار پیشرفته و حتی پیشرفته تر از اس 300 را طراحی کرده و بسازند.
 

جروزالم پست در ادامه گزارش خود نوشت: "آیت الله علی خامنه ای" رهبر عالی ایران، درخواست دولت "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا برای توقف آزمایش موشک های بالستیک را رد کرده است.
 

این رسانه صهیونیستی افزود: در ماه فوریه، "مجتبی ذوالنور" عضو کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی و مقام سابق سپاه پاسداران ایران هشدار داده بود که موشک های ایرانی قادرند در کمتر از هفت دقیقه به تل آویو برسند.
 




:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: